Mentoraink

Felmerülhet benned a kérdés, hogy az önkéntesek munkáját - a fesztiválokon megszokott módon - fogja-e valaki segíteni. Nos, a válaszunk igen. A Hogy tetszik lenni? program felépítését a hagyományos fesztivál önkéntes program alapján alakítottuk ki. Éppen ezért az önkéntesek munkáját mentorok fogják segíteni. Tőlük bármikor kérdezhettek, kérhettek segítséget, számíthattok rájuk.

Többen kérdeztétek, hogy kik lesznek a mentorok, úgyhogy most szeretnénk nektek bemutatni őket.

lb_meeting_020.jpg

Zsófa

Halihó! Engem Horváth Zsófiának hívnak, de közismertebben csak Zsofa.  Jelenleg két egyetem közötti szünet évemet töltöm, de ezen idő  alatt beletanultam a WebDesigner szakmába. Később pedig rendezvényekkel szeretnék foglalkozni. Mindig van a hűtőmben fagyi, és nagyon imádok a barátaimmal mindent is csinálni. Egyéb hobbijaim közé tartozik a főzés, evés, edzés és a művészkedés. A barátaim és a hörcsögöm bármikor fel tudnak vidítani, ha a szükség úgy kívánja. Szeretem magamban a kreativitásomat és hogy mindennek meglátom a jó oldalát. Értem sose kell aggódni, mindenben feltalálom magamat. 

zsofa.jpg

 

Koppány

Hali! Varga Koppány Péter vagyok 20 éves. 12 éven keresztül tagja voltam egy komolyzenei fúvós zenekarnak. Ha épp nincs vírushelyzet akkor a csodás vendéglátó szakmában töltöm a napjaim. Most, hogy itthon vagyok sokat járok ki a kertbe meg szőlőbe, hogy legyen majd finom bor, ezenkívül szeretek zenélni ha tehetem és a barátaimmal lógni. Egy jó kiruccanás valahová bármikor fel tud vidítani és kikapcsol.

koppany.PNG

Sempi

Sziasztok! Semperger István vagyok, azaz Sempi :)
7 éve vagyok mentor a FÖK-kötelékeiben, rengeteg pozitív élménnyel és barátokkal. Szóval jó helyen önkénteskedsz most :)
A névjegykártyámon vállalkozásfejlesztési tréner van, de ez a valóságban inkább marketinget és arculat-és webfejlesztést takar.
Imádok főzni és társasjátékozni, bár fura mód pont most, a “karantén alatt” nincs rájuk elég időm, de szerencsémre a pizzafutárokkal mostanában könnyű Activityzni, mivel akarok fizetni és hogyan oldjuk meg másfél méteres távolságból.

Gyermekkori álmom, ezért most próbálom megszerezni az emeletes vonatra való jogsit - ami csak egy fokkal nehezebb ma itthon, mint repülőgép-pilótának lenni…

Egy gyenge szóviccel bármikor fel lehet vidítani, no, nem mintha búskomor ember lennék, sőt, kifejezetten szeretem, hogy az elmúlt években nagyon pozitív személyiség lettem. Ha lehetne szupererőm, az valószínűleg a tér-idő manipulálása lenne, mert így biztos minden úticélomhoz eljutnék a világban.

sempi.PNG

Kinga

Sziasztok! Ilyés Kinga vagyok, Erdélyből származom, kb. másfél éve költöztem Budapestre, jelenleg itt dolgozom. Most ebben a helyzetben is vagyok olyan szerencsés hogy otthonról dolgozhatok, emellett sok időt töltök a barátommal, jógázok, sütök-főzök, végre van időm olvasni is. Egy kis csoki meg egy jó kis beszélgetés a hozzám közel álló személyekkel bármikor fel tud vidítani. Szeretem magamban azt hogy kitartó vagyok, mindig lehet rám számítani. Ha lehetne egy szupererőm én a varázserőt választanám, mert az változatos és sokféleképpen ki lehet használni. :)

kinga.PNG

Betti

Sziasztok! Engem Szabadkai Beatrixnak hívnak, de szólítsatok csak Bettinek. 20 éves vagyok, és jelenleg tanulok. Alapvetően Szegedről származom, de az egyetem miatt felköltöztem Budapestre. Egyébként a Corvinuson tanulok, pénzügy és számvitel szakon. A jelen helyzetben rengeteget olvasok, tanulok és sportolok, hiszen most rengeteg időm van ezekre. Emellett fejlesztem főzési képességeimet, és a családommal, főként kisöcsémmel sok időt töltök. Na meg persze próbálok segíteni másokon, ezért is vagyok hihetetlenül motivált a programmal kapcsolatban. 

Szociális embernek tartom magamat, így legfőképpen barátaim és szeretteim okoznak nekem örömet a mindennapokban, de bárkivel könnyen megtalálom a közös hangot. Viszont néhány vicces, aranyos videó vagy egy-egy zene is nagyon könnyen felvidít. 

Ha lehetne egy szupererőm, mindenképpen a teleportálást választanám, mert így nem kellene ennyi időt utazásra fecsérelnem, valamint legfőbb hobbim, az utazás is sokkal egyszerűbbé válna.

szabadkai_batrix.JPG

Petra

Sziasztok! Sávai Petra vagyok és a karantén alatt töltöttem a huszadik életévemet. Szegeden születtem, a gimnázium után gap year mellett döntöttem és felköltöztem Budapestre. Jelenlegi szabadidőmben olvasok, futok és újabban a jóga szerelmese lettem. Ami bármikor fel tud vidítani az a nagymamám hangja. Nagyon mély a kapcsolatom vele, rengeteg mindent köszönhetek neki. Sok dolog van az életben ami érdekel, tehát nyitott vagyok és ezt azért szeretem, mert türelmesen és érdeklődve végighallgatom különböző emberek véleményét. 

Ha lehetne egy szupererőm akkor a sebezhetetlenséget választanám, így bármelyik extrém sportot kipróbálhatnám félelem nélkül.

savai_petra.jpg

Szofi

Sziasztok! Csonka Zsófi vagyok, de mindenkinek csak Szofi. 23-at töltöttem idén. Szegedről jöttem, de Budapesten tanulok a BGE-n, aminek köszönhetően most éppen a szakmai gyakorlatomat töltöm/tölteném kint külföldön. Szabadidőmben szeretek túrázni, futni, biciklizni, főzni. A karantén ideje alatt elkezdtem jógázni, különféle sportokat  kipróbálni, olaszomat próbálom fejleszteni.

Ami bármikor fel tud vidítani az a zene és a eltévedés, akarom mondani a túrázás a hegyekben.

Amit a legjobban szeretek magamban, az hogy bármilyen helyzetben fel tudom találni magamat (persze egy kis pánikolás után). 

Ha lehetne egy szupererőm, akkor a teleportálást választanám, mert így legalább többet utazhatnék.

csonka_zsofia.jpg

 

Ha szeretnél csatlakozni, akkor https://fesztivalonkentes.hu/ oldalon tudsz bővebben olvasni a programról, illetve jelentkezni. Nem késtél le semmiről, folyamatosan várjuk a jelentkezőket minden korosztályból, az ország bármely pontjáról.

A bejegyzés trackback címe:

https://hogytetsziklenni.blog.hu/api/trackback/id/tr6015659156
süti beállítások módosítása